Navigatie

Veel gestelde vragen

Hoe neem ik contact op met Lopped Butik
Wij zijn elke dag bereikbaar via  info@loppedbutik, of u kunt ons bellen op telefoonnummer 053 -74 000 90 of via What's App op telefoonnummer  06-34 630 430.

Hoe kan ik bestellen?
Eenvoudige producten kunt u wanneer u dat wenst direct online bestellen. Voor de maatwerk tafels die meer aandacht vragen, adviseren wij u contact met ons op te nemen en een afspraak te maken.

Betalen
Bij Lopped Butik heeft u de mogelijkheid om met IDEAL te betalen, vertrouwd, veilig en gemakkelijk online betalen. U rekent af in de vertrouwde internetbankieromgeving van uw eigen bank. Betalen zoals u eigenlijk al gewend bent. U doorloopt dezelfde stappen als u bij internetbankieren gewend bent; het voordeel is dat de betaling met alle gegevens al voor u klaar staat. Makkelijk en volgens de beveiligingseisen van uw bank. Deze betaalservice is beschikbaar voor klanten van ABN AMRO, Bank, Rabobank, ING, ASN bank, Friesland Bank, Van Lanschot bank, Regio Bank, KNAB, en Tridos Bank.

Betalen via Bankoverschrijving
Indien u niet over de mogelijheid beschikt van IDEAL betalen. Kunt u ook kiezen voor bankoverschrijving. U kunt het aankoopbedrag zelf vooruit betalen via uw eigen bank. Wanneer u kiest voor een bankoverschrijving dan kan het zo zijn dat het een langere verwerktijd heeft. Wij adviseren dan ook altijd wanneer het mogelijk is om met IDEAL te betalen.

Afhalen
U kunt er ook voor kiezen om de tafel zelf bij ons op te halen. Stuur een e-mail naar info@loppedbutik.nl en wij plannen de afspraak voor u in.

Afhaaladres: Heutinkstraat 36,
                        7512 GM Enschede

 

Herroepingsrecht
U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 6,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@loppedbutik.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.”

Maatwerk
Producten die u via deze webwinkel koopt worden op maat volgens de door u ingevoerde specificatie gemaakt. Het herroepingsrecht is dan ook niet van toepassing. De verkoop is hiermee na succesvolle betaling definitief.”

Verzegelde producten
U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren, mits de verzegeling niet verbroken is. Bij verbreking van de verzegeling is uw bestelling definitief en kan deze niet meer geretourneerd worden. Mocht u gebruik maken van uw herroepingsrecht, dan heeft u na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 6,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder.

Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@loppedbutik.nl
Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 7 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.”

Garantie
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het weleens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@loppedbutik.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

 

 

 

 

 

 

© 2017 - 2018 Lopped Butik | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel